The Balm- Stainiac Prom Queen, Beauty Queen Allık



Bu postu çok zor koşullarda giriyorum. Şu an Kuşadasında sahildeki bir türkü bar'da (internetsizliğin gözü kör olsun) bu yazıyı yazıyorum. Ekranıma meraklı meraklı bakan türkü seveleri umursamamaya çalışıyorum.Bir de türkülere katlanmaya çalışıyorum tabi. Türkü severimde bunların söylediklerini hiç duymamışım.Birde haydi hep beraber diyip duruyorlar. Şeytan diyor al laptopu göm beynine!

Neyse efendim biz gelelim ürünümüze. Bugün size The Balm'ın Stainiacını tanıtacağım. Bu ürün çıktığı günden beri benim favori ürünlerimden biri oldu. Bittikçe yeniliyorum. Özellikle yazımın vazgeçilmezi. Yazın makyaj yapmaktan hoşlanmıyorum. Ama şehir ve iş hayatının getirdiği, annemin 'Sarı Beniz' ve 'Kül Rengi' diye tarif ettiği o  yüzle dolaşmaktan da hoşlanmıyorum. İşte böyle zamanlarda Stainiaclarımın değerini anlıyorum.Staniac yüzünüze 7/24 kırsal alanında yaşıyormuşsunuz, sütü inekten sağıp doğrudan içiyormuşsunuzcasına sağlıklı bir renk veriyor. (Allahım!! Türkü Bar Teyzeler oynamaya başladı! Yarebbim!!!)



Stainiac ne onu anlat hele diyenler için staniacları bir anlatayım. Efendim Staniaclar bir nevi jel allıklar. Yurtdışında yanak ve dudak mürekkebi olarak geçiyorlar. Dudağa da kullanılabiliyorlar ama ben allık olarak kullanmayı tercih ediyorum. Bendeki renkleri kırmızı olan Prom Queen ve pembe olan Beauty Queen. Birde açık şeftali rengi olan Homecoming Queen var ama bende bu ürünün muadili olan Benefit'in Cha Cha Tint'i olduğu için onu almadım.





Staniacı cildinize doğrudan yada  sadece kapattıcı üzerine uygulamanız gerekiyor. Pudra ve fondöten üzerinde kullanmak için uygun değiller. Fırçasıyla yanağınıza sürüp elinizle dağıtmanız gerekiyor.
 Haliyle eliniz feci boyanıyor uygun bir aparat bulup onla dağıtırsanız daha iyi olur tabi ama ben bunun için fazla üşengecim.



Fırçası Parlatıcı fırçasını andırıyor.Sürüp dağıttıktan sonra 1 dakika kadar kurumasını beklemeniz gerekiyor. Sonra yanağınızdan kolay kolay çıkmayan sağlıklı  bir pembeliğe sahip oluyorsunuz. Koşmuşsunuzda yanaklarınız pembeleşmiş gibi bir görüntünüz oluyor.


Yukarıdaki fotoğrafta yanağımdaki Beauty Queen "Aman da çok utandım" pembesi :P





Burada yanağımdaki Prom Queen "Koştumda yanaklarım al al oldu çok sportifim bebeğim" kırmızısı


The Balm Staniaclar Gratisler'de satılıyor. Fiyatı 28 TL ama sık sık indirime giriyorlar.İndirimde yakalarsanız kaçırmayın derim.

Biz gene senin postundan bişey anlamadık diyenler hermakeupdiary nin aydınlatıcı yazısını okuyabilirler.

İyi Kızarmalar.




2 yorum:

Afush dedi ki...

Beğendim! Ancak pudrasız çıkmam abicimcilerden olduğum için beni toz allıklar paklıyor malesef ki :/
Peki Benefit'in tintleriyle performansını karşılaştırırsak nasıllar dersin?

Jeren dedi ki...

Bu daha kalıcı gibi geldi bana benefitinkiler daha sıvı ve birkaç kat sürmeyi gerektiriyor.

Yorum Gönder


up