Rimmel-Lasting Finish by Kate Ruj Yeni Tonlar


Daha dün gibi size Kate Rimmel rujları tanıtışım. Size bir kaç gün önce Kate ablamızın Rimmel için çıkardığı rujlardan bahsetmiş. Alın evinizin direği yapın demiş baya bir övmüştüm. Geçen gün öyle yemeğinde her zaman olduğu gibi bir Watsons'a uğrayayım dedim. Tam Rimmel standına yaklaşmıştım ki bir ruj kabında pembe bir Kate yazısı gözüme çarptı. "Kırmızı değilmiydi o logo yahu" diye düşünerek standa iyice yaklaştım bir de ne göreyim. Kate ablamız lasting finish rujların yeni tonlarını çıkarmamış mı? Rujlara saldırdım. Deli gibi tester aramaya başladım. Bir Allah testerı bulamadım. Görevli hatun kişiye buğulu gözlerle bakarak  "Bunların testerı yok mu acabağ?" diye sordum. "Yok"  dedi. Son bir umut o klişeleşmiş saçma cümleyi kurdum. "Hiç mi yok?" Hatun kişi bana gözlerini devirdi ve uzaklaştı. Bende risk alarak rujların arasından beğendiğim 3 rengi kaptım.


Stantta 5 adet ruj vardı. Rimmellin bu rujlarına her ne kadar bayılsamda pazarlama politikalarına bir anlam veremiyorum. Çünkü rujun her tonunu her ülkeye getirmiyorlar ve bazı ülkelerde başka numaralarla satışa sunuyorlar. Bu da benim gibi araştırmacı rujcuların kafasının karışmasına sebep oluyor.



  Dediğim gibi benim standda gördüğüm beş renk ruj vardı. Bunlar16 numaralı şeker pembe,19 numaralı dudak tonu, 20 numaralı barbie pembesi, 22 numaralı canlı kırmızı ve 26 numaralı açık nude ton rujdu. Her ne kadar 20 numaralı barbie pembesi aklımda kalsada sonunda bu üç renkte karar kıldım. Fiyatı 12.90 TL gibi birşeydi. Turkcell indirimiyle üç ruj 27 TL'ye geldi.


 Eve gelip rujlarımı açtım ve bir oh çektim. Renkler tenime gayet uyumluydu.Aldığım riske değmişti
 16 Numara çok güzel bir şeker pembe tam bir yaz rengi. Dudakta çok güzel duruyor ve muhteşem kokuyor. 19 numara hafif kahverengine kayan bir koyu dudak rengi. Bir önceki koleksiyondan favorim olan 07'numaranın iş kadını olan büyük ablası gibi. Çok hoş bir ton. Çantada bulundurulabilecek bir ruj. Son olarak 22 numara benim gibi buğday tenlilerde mükemmel duracak bir kırmızı. Mercan kırmızıdan bir ton koyu içinde de yarım ton da pembe var. Dudakta dehşet duruyor. Yıllardır aradığım o kırmızı ruj bile olabilirdi. Tabi sürümü biraz daha yumuşak ve parlak olsaydı. Böylece geldik bu serinin benim için tek dezavantajı olan hafif kuru yapısına..


Rujlar kesinlikle mat rujlar kadar kuru değil. Ama bir önceki seriye göre biraz daha kurular.Ya da benim dudaklarım yazdan iyice kurudu da bana öyle geliyor. Kalıcılıkları normal düzeyde. Öyle ne saatlerce duruyor nede ilk içtiğiniz şeyde uçuyorlar. Kısacası tavsiye edilesi, alıp sürüm sürüm sürülesi bir seri.


Dudakta duruşlarıda yukarıdaki gibi. Biraz özensiz sürdüm artık kusuruma bakmayın. 
Buradan "Kate abla bizi diskoya götür" diyor , hepinizi 22 nolu ruju sürdüğüm dudaklarımlan öpüyorum.

C.

0 yorum:

Yorum Gönder


up