Pastel - 05 Oje



Pastel markası oje konusunda kendini aşmış durumda.Çok güzel renkler çıkarıyorlar (Şimdi bir çok oje gurusu bana dönüp o renk Chanelin hötebötünün çakması  gibi şeyler diyecek.Öyle olabilir ama hepimiz hergün chanel oje alıp süremiyoruz değil mi?) Pastel parantez içinde de bahsettiğim gibi ünlü markaların çıkardığı çok özel renkleri kendi kalitesi ve fiyatıyla halkla sunuyor. Ben burda pastelin Robin Hoodumsu bakış açısını destekleyenlerdenim.(Param yok'un kıvırılmış hali)




Pastelin 05 nolu ojesi aldığımdan beri severek sürdüğüm bir oje. Rengi çok güzel bir pembe. İçinde hoş  ışıltılar saçan altın simleri var. Ama bu altın simler komşu teyzenin beşi bir yerdesi gibi gözünüze sokulmamış.Gayet güzel duruyor. Sürümü ve çıkarılması kolay.Normalde simli ojeleri çıkarmak çok zor olur. Ama Pastel 05 gayet kolay siliniyor. İki kat sürüldüğünde istenen rengi veriyor.


Kalıcılığı iki günle sınırlı. İki gün sonra tırnak uçlarınızdan çıkmaya başlıyor. İşte burda ojenizin bir Chanel olmadığını anlıyorsunuz. (ve fakir olduğunuzu böhühühühüe). Sanırım bu kalıcılık işi tırnaktan tırnağa göre değişiyor. İş yerinde bir arkadaşım vardı. Adı Pınar.(P.S: Kız hala varda ben biraz istifa ettim). Aynı Pastel ojeyi sürerdik benimki yanlardan hemen koyverirdi onda aynı oje hiç bişey olmadan bir hafta dururdu hayret ederdim.Yani demem o ki oje sizde kalıcı olabilir bende çok kalıcı olmuyor.


Bu ojeyi sürdüğümde genelde "Oy o ne şeker renk öleee" diye tepkiler alıyorum. Gerçekten şeker birşey. Kuruması normal. Yani rahat bir yarım saati buluyor.İçindeki altın simleri yukarıdaki fotoğrafta daha net görebilirsiniz sanırım


Ojenin fırçası bildiğimiz klasik oje fırçası. Öyle çok bir olayı yok yani. Fiyatı 2,5 TL ile 3,0 TL arasında değişiyor. Bence gayet başarılı bir oje. Alın. Güle güle sürünün.


Sonsöz: Kuruması hariç herşeyiyle mükemmel bir oje. Bu tarz renkleri seviyorsanız kesinlikle almalısınız








0 yorum:

Yorum Gönder


up