L'Oreal- Rouge Caresse 03


L'orealin Rouge Caresse rujlarını Gratis'e her gittiğimde mıncıklıyorum. Gide gele, gide gele sonunda birini aldım. Bu yıl bana pembe rujdan göründüler. Geçen yıl Pera Palas'da Meme Kanseri ile ilgili bir etkinliğe katılmıştım. Etkinlikte çok güzel bir afiş vardı birbirinin kolundan tutan çıplak kadın bedenleri ve dudaklarında aynı ton pembe ruj. O gün bugündür pembe ruj alıyorum hala o pembeyi bulmadım. Ayrıca kendine uygun bir pembe ruj bulmak ne zor bir işmiş azizim.




Neyse dediğim gibi Gratis'e son gidişimde Loreal standındaki rujlar bana donuk donuk bakıp "Tester arkadaşları eline ayağına süreceğine birimizi alıp da gitsen artık! Standın önünü kapatıyorsun arkadaşım" deyince utancımdan 03 no yu kapıvermişim. Oldum olası Loreal standlarına karşı bi aşşağılık hissine kapılırım niyese. Bende bir mallık var ya hadi bakalım..


Herşeyden önce rujun kabı çok şık. (Eziğim ben eziğim eziğim eziğiim..) Şık bir duruşu var. Bir ben klas rujum dağılın havası var.(Noluyo bana ya)  Rujumuzun rengi toz pembe hatta pamuk şeker pembesi. Böyle sevilesi bir renk. Lorealin bu kolleksiyonu rujla, lip balm arası bir yerde duruyor. Ruj desen ruj kadar yoğun değil ve o kadar  renk vermiyor. Lip balm desen o kadar cıvık değil ve renk veriyor. Yani tam benim aradığım gibi. Keşke her tonu olsa. Sanırım yakında her marka bu tarz rujlar çıkarmaya başlayacak. Clinique Chubby Sticklerin başarısının bu tarz rujların üretiminde çok büyük payı olduğuna inanıyorum. Yabancı kozmetik markaları bu tarz rujların her rengini çıkarmaya başladı bile. 

 03 Lovely Rose adı üstünde bir lovely rose adeta. Acele etmeseydim muhtemelen iki ton koyusunu alırdım.  İki kat sürdüğünüzde dudağa tam rengini verip dudağı acayip nemlendiriyor. Yapış yapış olmuyor hemen çıkmıyor. Güzel bir ürün.


Bu renk benim gibi buğday tenlilerde kendini pek göstermeyebilir ama daha beyaz tenlilerde daha hoş duracağına eminim.Pembeyi ve böyle hafif rujları seviyorsanız bir tane edinin derim. Ben indirimdeyken aldım fiyatı 22 TL'ydi ("İndirimde olmasaydık alamazdın zaten paçoozzzz"-"Bu ruj beni aşşağılıyo ya :(" )

Ben senin yazından birşey anlamadım Allahın eziği diyenler makyajçantam'ın yazısını okuyabilirler.

C.

3 yorum:

Afush dedi ki...

Dudaklarına kurban bebeyiiim :))
O değil de bu ruju çok beğendim!!!
En kısa zamanda çantana bir dalıp denemek istiyorum!!

Afush dedi ki...

Rujun altında yazan Caresse'i Cansu olarak okudum :)))

Jeren dedi ki...

ahahhzhauzhauhzua tabüküü dudakta baya açık renk duruyor ama faydalı eser bildiğin faydalı

Yorum Gönder


up