Rimmel - 440 Sun Downer Oje


Ey benim adı binbir oje olan ama içinde doğru düzgün oje yazısı bulunmayan blogum! Sevgili blogcanlar blog adım sizleri şuana kadar yanılttığı için özür dilerim. Artık hak yoluna dönüp daha çok oje yazısı koyacak, blogumun ismine layık olmaya çalışacağım.
Efendim geçen gün gene Watsons'a gittim. (Duyanda Watsons ve Gratisde yaşıyorum sanacak).Rimmelin yeni renk ojeleri anında gözüme çarptı.Çok hoş, açık renk ojeler aldım. Tam o gidiyordum ki Sun Downer göz kırpıp şarkı söylemeye başladı. "Bana ne bana ne bana ne beni al beni al onu almaa" diyerekten aklımı çeldi. (Block Your Green'in amca kızı olduğundan şüpheleniyorum) Ben de dedim ki " Seni mi kırıcam bebeğem sende gel"


440 Numaralı Sun Downer Rimmelin 60 saniye kolleksiyonundan bir oje. 60 saniye kolleksiyonunun vaadi 60 saniyede kurumak. Ve hakkını vereyim vaadini yerine getiriyor. İki kat sürünce tamamen opak hale geliyor ve birkaç dakika içerisinde kuruyor. Sun Downer bana 2007-2008'deki mercan oje modasını anımsattı. Biliyorsunuz ki renkli ojeler hayatımızda yeni girdiler. 90 ların sonlarında simli ve renkli ojeler bir dönem piyasaya çıkıp sonra hemen kaybolduktan sonra hayatımız bej, rakı beyazı, siyah, kırmızı ve bordo ojeleri döndürüp döndürüp sürerek geçti. 2007 nin sonlarında hangi marka çıkardı hatırlamıyorum ama bir marka nar çiçeği kırmızı oje çıkardı ve hatun kısmısı çıldırdı. Herkesin elinde narçiçeği kırmızı oje vardı. Herşeyle sürüyorlardı. Bende o dönem çok sürdüm bu rengi.Sonra yavaş yavaş diğer renkler girdi hayatımıza. 2010'da nil yeşilleri raflardaki yerini aldı ve oje dünyası ondan sonra tam anlamıyla çıldırdı.


 Sun Downer kırmızı desen kırmızı değil turuncu desen turuncu değil rengiyle beni 2008'in başına; üniversitemin ilk yıllarına götürdü. Maziyi tırnaklarıma sürüp üniversiyete yeni başlamış, saçları belindeki hayalperest kıza göz kırptım. Ben bu ojeyi çok sevdim. Belki bana eski beni anımsatığından belki gerçekten rengin güzelliğinden bilemiyorum. Ama tırnağımdayken durup durup ellerime bakıyorum.


 Ojenin fırçası Rimmelin hastası olduğum o kalın fırçasından. Bu fırça ojeyi sürmeyi acayip kolaylaştırıyor.
Ojenin fiyatı 3,99 TL 'di yanlış hatırlamıyorsam.

Ojeye bakmaya doyamadım diyorsanız Ojemihaninerde 'nin blogundada bakabilirsiniz.

İyi Sürmeler

C.

3 yorum:

Afush dedi ki...

Ben bu bebeği alırım :)
Essie Vermillionnaie i anımsattı bana ama daha kırmızı sanırım.Karşılaştırma yapalım uygun zamanda :)

Irmak dedi ki...

Bu oje bana da göz kırpmıştı zaten, çok albenili bir şey :)

Jeren dedi ki...

Çok güzel birşey 3 gündür parmağımda yarın bir daha sürücem alın kesinlikle :)
Irmak bu arada blogumuzun ilk izleyici olsuğun içinde ayriyetten teşekkür ediyorum :)

Yorum Gönder


up