Bitti - Dior Pure Poison, Escada Sentiment, Body Shop The Spirit of Moonflower


Bittiler.....Böhühühüeeeee.. Yukarıda görmüş olduklarınız benim severek kullandığım yakın zamanda bitmiş olan parfümlerim.Parfüm olarak çiçek kokularını ,hafif pudralı ve fresh kokuları tercih ediyorum. Sümbül,yasemin gibi kokulara bayılırım.Parfümün kokususunun hafif ama kalıcı olmasına dikkat ederim.


1-2.  Dior Pure Poison Hair Mist-Dior Pure Poison EDP: Bu parfüm kendime ait benimle özdeşleşen bir koku istiyorum deyip uzun araştırmalar sonucu aldığım bir parfümdü.İçeriğinde yasemin, tatlı portakal, calabria bergamotu, sicilya mandalinası var. Dior ve Chanel parfümlerin en büyük özelliği kokularının acayip kalıcı olması.Pure Poison'ı sıkar çıkardım  ve kokusu duş alana kadar kalırdı.Hair mist'i de fırçama sıkar ve saçlarımı tarardım böylece her rüzgar estiğinde saçlarımdan hafif bir parfüm kokusu gelirdi.Çok severek kullandım. Benimle özdeşleşen bir parfüm olacağına inandım. Ama sonra bazı tatsız anılardan dolayı parfümden soğudum ve bir daha sıkmak istemedim.Zaten bitmişti. Fiyatı ben aldığımda 100 mlsi 235 TL civarıydı.
Bu tarz kokuları sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.

3-Body Shop- The Spirit of Moonflower EDP: Bunu bir 4 yıl kadar önce aldım. Hani body shop arada bir birkaç ürün getirir ve sonra bir daha sittin sene o ürünleri getirmez ya hah işte bu da onlardan.Manolya ve pudra ağırlıklı hafif oldukça romantik bir koku.Acayip kalıcı. Body Shop parfümlerinden beklemediğiniz bir kalıcılıkta. Bu parfümü hep şişesindeki pembe tonları giydiğimde sıktım.(Evet ruh hastasıyım -Bir ara her renk parfümüm vardı şişelerindeki renge göre kıyafetimde kombinlerdim).Son damlalarına kadar sakladım ama bitti ne gelir elden. Bulursanız alınız. Hatta bana mesaj atınız. Bana kesinlikle ulaşınız... (Özledim parfümünün kokusunu özledim..özledim sımsıcak kokularını özledim..Özledim pudranı o hafif kokunu özledim..Gelmedin moonflowerım canım kokum gelmedin..)

4-Escada- Sentiment EDP: Bu parfüm A.'mın bana Amerikadan getirdiği benim severek kullandığım çiçeksi ve pudralı bir koku.Kalp şeklindeki şişesinin hastasıyım.Hem çiçeksi hem pudralı hemde fresh bir koku. Pudranın kokuları ağırlaştırmasından eser yok.Tam bahar ve yaz kokusu.Kalıcılığı orta düzeyde.Ben çok severek kullandım Ne yazıkki Türkiye'de yok Yurtdışında yada freeshoplarda bulursanız alın derim.

Şu aralar yine benimle özdeşleşecek bir koku arıyorum.Yaseminli, sümbüllü, fresh ama kalıcı bir çiçek kokusu. Herkesin kullandığı parfümleri kullanmaktan hoşlanmıyorum.Pure Posion'ın benim için tek dezavantajı buydu.Aklınıza gelen böyle bir parfüm varsa veya bak bunu kesinlikle denemelisin dediğiniz bir şeyler varsa yorumlara mutlaka yazın.

Hepinize Çiçek Kokulu Günler ..

C.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba
öncelikle blogunuzu samimiyetinizi ve eglenceli yazılarınızı çok beğendimi belirtmek isterim henüz izleyicilerinizin olmaması tamamen keşfedilmemenizden kaynaklanıyor bana kalırsa:)
hayatımın kokusu dediğim bir koku öndermek istiyorum sana 3. şişemin dibini gördüm 4. 100 ml. şişem yedekte. parfüm kokusunu anlatmakta pek başarılı değilim kısaca özetlemek gerekirse mutluluk veriyor:)hem herkesin kullandığı bir kokuda değil hemde kişiliğinle bütünleşecek hissi yarattı bende nedense kısaca mutlaka denemelisin.
Paris Hilton Passport Tokyo
Notalar: Limon, kırmızı elma, süsen, portakal çiçeği, yasemin, sandal ağacı, iris ve misk.

Jeren dedi ki...

Çok teşekkürler çok geç gördüm yorumunuzu buaralar deli gibi yoğun olduğum içim açamadım hiç blogu tavsiye ettiğiniz parfümü ilk fırsatta deniycem ilaç gibi geldi vallahi :D

Yorum Gönder


up