Flormar - Pretty P29 Oje



Selaam!

Uzunca bir tatil arasının ardından yeni oje yazımla karşınızdayım.
Bugünkü konuğumuz Flormar Pretty  P29 Oje! Flormar Pretty ojeler uzun zamandan beri gözüme takılıyordu. Ama neredeyse bende her renkten bulunduğu için almıyor şişelerini şöyle bir elleyip bırakıyordum. Birgün bu görmüş olduğunuz yeşilcivert renkle karşılaştım ve kendisi sıradışı rengiyle oje çekmecemde yer almaya hak kazandı.





Flormar Pretty ojeler Flormarın dediğine göre kremsi, pırıltılı ve uzun süre kalıcıymış. Pırıltılı evet. Kremsi derken ne kastettiklerini anlamadım bildiğimiz oje kendisi bir vazelinliğini görmedim yani. Kalıcı mı? Hayır. İkinci gün uçlardan çıkmaya başladı..


Oje 6 ml lık şişesiyle oldukça küçük ve sevimli. Tam rengini 3. katı sürdüğünüzde veriyor. Lacivertimsi bir yeşil renkte bir oje. Ben rengini çok sevdim.Bu rengi başka bir firmada da görmedim. Bence tam bir sonbahar rengi. 


3 Kat sürdüğünüz oje 10 dakikada anca kuruyor. Flormar ve Pastel ojelerin en büyük dezavantajıda geç kurumaları zaten. Oraya buraya çarptırmadan kuruması için bekliyorsunuz da bekliyorsunuz.



 Fırçası klasik oje fırçası. Fiyatı 1,5 TL bu boyuttaki bir şişe için ideal. Flormar her yerde satıldığı için kolayca bulabilirsiniz. Bu oje hakkında daha çok bilgi edinmek istiyorum diyenler benimadımkırmızı 'nın bloguna bakabilirler.



Sonsöz:  Kalıcığı ve küçük şişe boyutunu önemsemiyorsanız alabilirsiniz. Rengi ve fiyatı güzel klasik bir oje.

Ojeli Günler





0 yorum:

Yorum Gönder


up