L'action Paris - Rasul Mud Maskesi



Bakım zamanı!!!!

Orta okuldan beri maske hastası bir insanım. Mutfaktaki her ürünü suratıma sürmüşlüğüm vardır. Başkaları kek yapmayı öğrenirken ben aynı malzemelerle maske yapıyordum. Cildim hep mi iyiydi yoksa hep baktığım için mi cildim iyi bilemiyorum. Ama maskelerin benim için yeri ayrıdır. O maske sürmüş, saçına havlu sarılı hatun imajı he çok hoşuma gitmiştir. Bu sebeple ayda bir kendimi bakıma çeker; vücudumun her yerine ayrı bakım karışımı sürüp kafama da havlumu sarıp otururum.

Geçen gün Gratiste (yanlız birgün hayat hikayemi yazsam geçen gün Gratis'de diye başlıycak diye korkuyorum) L'action maskelere rastladım.Üzerinde alık bakışlı kızlar olan beş çeşit maskeden Rasul Çamur Maskesini aldım.İlk bakım günümde de maskeyi yaptım.



Öncelikle maske kolay açılıyor açılırkende oraya buraya sıçramıyor. Ben maskenin yarısının paketinden fırlayıp aynaya yapıştığı ne maskeler gördüm. Maske deyip geçmeyeceksin.
Maske Arındırıcı ve canlandırıcı olduğunu iddea ediyor. Yüzünüzdeki fazla yağı alıp gözenekleri sıkıştıracağını söylüyor.


Maske beyaz renkli, yoğun kıvamlı. Onu bunu bilmem ama maske çook güzel kokuyor. Yasemin gibi kokuyor ama yazdığına göre portakal çiçeğiymiş (Burna bak). Yüzünüze kalın bir katman olarak sürüyorsunuz. Bitmiyor boynunuza sürüyorsunuz. Bitmiyor yüzünüze ikinci katı sürüyorsunuz bitmiyor ablanızı çağırıp bir de ona sürüyorsunuz.Çok rahat iki kişiye yeter yani .12 dakika bekletiyorsunuz Argan yağı ve e vitamini içeren maske cildi nemlendiriyor. Ciltte kuruyup sizi botoksu fazla kaçmış teyzeler gibi mimiksiz bırakmıyor. Yıkayınca ciltte yumuşak ve taze bir his bırakıyor. Çok arındırıcı bir maske değil.Öyle gözenekleri sıkıştırdığı falan da yok ama kullanışlı bir maske. Cildi nemlendirip canlandırmak için kullanılabilir.



Fiyatı  3,5 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Alınıp kullanılabilir ben diğer versiyonlarınıda denemeyi  planlıyorum. Maskeyi sürünce Tim Burton filmlerinden fırlamış bir tipiniz oluyor. 3, 5 TL verip ev ahalisini korkutmak için de kullanabilirsiniz. Ya da gece yapın ışıkları kısıp yerden cama doğru yükselin komşunun yüreğine indirin. Yaratıcılığınızı kullanın :)

Sürelim Güzelleşelim...


1 yorum:

Afush dedi ki...

"Üzerinde alık bakışlı kızlar olan beş çeşit maskeden.." kısmında itiraf etmeliyim ki dayanamayıp işteyim falan demeden güldüm, sonra gülmemi öksürükle kamufle ettim.
Bu maske anladığım kadarıyla benim gibi yağlı cilde sahip bol gözenekli birine pek hitap etmiyor.
Ben maskenin kurutup, botoksu fazla kaçmış Ajda gibi yapanını seviyorum. Tercih meselesi tabü kü.

Yorum Gönder


up