China Glaze - Splish Splash Oje


Ojelerin Kralı China Glaze ile karşınızdayım!

Yukarıda görmüş olduğunuz China Glaze markasının Summer Neons serisinden çıkan Splish Splash oje. Kendisini DenizRio 'nun garaj satışından aldım. China Glaze benim favori oje markam.Bana göre başka hiçbir marka eline su dökemez. Çabuk kuruması, kapatıcılığı, kalıcılığı, boyutu ve renk yelpazesiyle bütün ojeleri geride bırakıyor. Tek kusuru birazcık tuzlu olan fiyatı.Bir China Glaze oje normalde 18- 20 TL'den satılıyor.Benim gibi indirimleri takip ederseniz 10 TL'ye alabiliyorsunuz. (Deniz Rio'ya sevgilerimle)




 China Glaze markasını nikahıma alacak kadar sevmeme rağmen Splish Splash'e pek de bayılmadım. Çünkü Splish Splash yukarıda göründüğü gibi bir mavi değil! Fotoğraflarda acayip güzel çıkıyor mendebur fakar orjinali çok daha koyu. Öyle çok neon olduğu da söylenemez. Bir neonluk var ama "Aman Allahım bu oje ne kadar da neon!!" dedirtecek bir durum yok.


Kapatıcılığı gayet iyi 2 kat sürmek yeterli oluyor ama ben 3 Kat sürünce iç huzuruma kavuşuyorum. 3 Kat sürünce daha bir güzel duruyor sanki. Kuruduğunda hafif matlaşıyor. Ve ben buna uyuz oluyorum. Mat sevmeyenlerdenseniz benim gibi üzerine şeffarf cila gecip kullanabilirsiniz.


 İçinde belli belirsiz simler var. Oje iki dakika da kuruyor. Hal böyle olunca o ojeyi öpüp başınıza koyuyorsunuz. Ojenin daha ucuz bir alternatifi için Pastel 72 numaraya bakabilirsiniz. ( Bakınız: Marjoontheblog' un Pastel 72 yazısı). İki renk birbirine çok benziyor.



Fırçası klasik oje fırçası. Bu oje ve bu serinin diğer renkleri konusunda Mavi Ojeli Kız 'ın Bloguna göz atabilir. China Glaze Ojeleri DenizRio'n un Gitti Gidiyor dükkanından veya Kozmetik Site 'den alabilirsiniz


 Sonsöz : China Glaze'in en iyi ojesi değil ama bu ton maviyi seviyorsanız alabilirsiniz. Bana bu ojeleri alıp hediye eden Ahenk'ime burdan sevgi seli armağan ediyorum Ciğersin!


2 yorum:

Afush dedi ki...

Canım China Glaze'in Ceosu sana kurban olsun :)
Rica ederim.
Bu arada bence hafif matlaşması daha güzel duruyor bence.Sırf muhalefet gibi dursam da ben renlki ojelerde hafif matlaşanları hoş buluyorum.
Tek bir top coatla da parlak hale geçebildiğine göre herkesin zevkine hitap etmesi bu oje için bir artı.

Unknown dedi ki...

bu renge bayılıyorum ben,nazar boncuğu yaparkende kullanıyorum.

Yorum Gönder


up