Golden Rose -311 Oje


Durun  Vurmayın!! Tamam biliyorum bir dayağı hakettim.Çok uzun zamandır yazmıyorum ama şu aralar öyle yoğunum ki anlatamam. Kızgınlığınız geçer gibi olduysa sizi "Mor Kaftanlara Sarmış Haspam Odun Gibi Belini"  moru Golden Rose 311 Oje ile tanıştırmak istiyorum.

Mor dedin mi bir durucaksın. Mor öyle şakaya gelecek bir renk değildir. Depresiftir, cooldur asabidir çift cinsiyetlidir.Kullanmayı bilmezsen çingene dönersin. Tonunu tutturmak zordur. Benim mordan anladığım ise ahanda yukarıdaki Golden Rose Magic Color serisinin 311'i dir





Geçenlerde (Geçenlerde dediğim zibilyon yıl öncesi) Taksimdeki Golden Rose mağazasına gittim. Bazı Golden Rose renklerini hiçbir yerde bulamıyordum. Golden Rose mağazasına girince Hurileri gördüm. İstediğim her renk oradaydı.Ojelere insan gibi saldırmadım.Gözüm dönmüştü kaç tane oje aldım hatırlamıyorum.Eve gelir gelmez ojeleri süründüm.Ve 311'e aşık oldum!

O nasıl bir morluktu öyle! Tonu tam tonumdu! Utangaç utangaç parlıyor gözlerimi alıyordu.Gözlerimi parmaklarımdan alamıyor, topluluk içindeyken sipastikmişim izlenimi yaratıyordum.Bildiğiniz tırnaklarımı öpesim falan geldi.


Golden Rose bence bu aralar kendini aştı zaten.Marka isminin dandikliği yüzünden yıllardır çok bayılmadığım bir marka olmasına rağmen  buaralar favori ojelerim hep Golden Rose'dan çıkıyor (China Glaze kıskanma bebeğim senin yerin hep ayrı) Ben şahsen şişelerine, altın logolarına, altın gül isimli yaratıcılıktan uzak isimlerine uyuz oluyorum fekat adamlar yapmış. Ojeleri kullanınca nasıl utandım kendimden nasıl bir eziklendim anlatamam.


Ürün tanıtırken hep konuyu dağıtıyorum ya . Hah ne diyordum renk güzel. Simli bir Mor. Kapatıcılığı iyi 2 katta gayet güzel kapatıyor. Kuruması insanı tilt ediyor yavaş kuruyor ne yazıkki. Şişesine uyuzum boşu boşuna fazla yer kaplıyor. Fırçası klasik. Fiyatı 3,75 TL. Cep Dostu. Her yerde bulunmuyor. Golden Rose Mağazalarında kesin var. Golden Rose'un intermet sitesinden de alabilirsiniz. (Tık Tık)




Son Söz: Nazar etmeyin nolur alın sizinde olur. (Hayır Golden Rose beni maaşa bağlamadı ama bağlamak isterlerse de tekliflere açığım yani..)

 Ojeleri sürüm sürüm sürünün İnşallah


3 yorum:

Irmak dedi ki...

Çok güzelmiş :)

Jeren dedi ki...

Beğendiğine sevindim :D

Unknown dedi ki...

ojeni,n rengine bayıldım :)
izleyiciniz oldum,bende yeni blog açtım izleyicim olursanız sevinirim :)

Yorum Gönder


up