Rimmel - Lasting Finish By Kate Ruj



 Makyaj Bloglarını takip edenler muhtemelen yukarıdaki üç şahısı tanıyorlar. Bende kendileriyle makyaj blogları sayesinde tanışmıştım.Yukarıdaki rujlar Kate Moss'un Rimmel için tasarladığı yedi renkten benim severek kullandığım üçü. Bendeniz hiçbir zaman ruj insanı olmadım gün içinde bir kere sürer unuturum. Dudaklarım "ben burdayım" diye bağırdığı için her renk ruju süremem. Mat ruj sürünce E5'de işe çıkmış gibi görünürüm.
O yüzden çok iddealı renkler yerine doğal renkleri tercih ederim.Hatta genelde renkli parlatıcılarla takılırım (Saçıma yapışıp sonrada yüzümde doğaçlama fırça darbeleriyle sanatsal çalışmalar oluşturmadıkları zaman.Ya da ben aldırmadığım zaman. Ya da rüzgar yoksa.Ya da saçım topluysa...kısacası bu aralar pek sürmüyorum). Gene konudan sapıyorum. Dediğim gibi pek mat rujlardan hoşlanmıyorum. O yüzden rujlarımın  hafif yumuşak sürüşlü ve nemlendirici olmasına dikkat ediyorum (Sheer yapıda yani)


Kate ablamızın kolleksiyon oluşturduğu renklerden yukarıdaki üçünü  severek kullanıyorum. 01 bordomsu bir kırmızı. Kendime uyan kırmızı ruju bulmalıyım diye içsel bir arayışa girdiğim zamanlardı.Kendime uyan o kırmızıyı bulamıyor huzuru farklı farklı markaların kollarında arıyordum. Derdime ne mat MAC'ler ne kırmızı glosslar çare olabiliyordu. Her yolu deniyordum.... Ne diyorum ben ya!! 
Neyse işte o buhran anlarımda aldım Kate ablanın rujunu. Ruj gibi rujdu. Sürümü güzel, dudağı nemlendiren, hemen çıkmayan, yeri göğü kırmızıya boyamayan, acayip güzel kokan, şık ambalajlı, taşıması kolay bir üründü. Ama velakin benim kırmızım değildi! O değildi! (Özür dilerim kaptırıyorum bazen)
Neyse ruju çekmeceme koydum ve özelliklerini sevdiğimden diğer renklerine yöneldim.



 O zamanlar benim niye Nude rujum yok diye boynu bükük geziyordum. Ne zaman açık renk ruj deneyecek olsam.Uzun süre bir yerde kapalı ve susuz kalmış hasta bir insana dönüyor ve vazgeçiyordum. Sonunda Kate'in  03 nolu Nude'u beni hastalıklı göstermeden istediğim rengi yakalamamı sağladı.(Kate abla büyüksün).


And The Oscar goes to "tüm zamanların en kurban olduğum 07 numaralı ruju". Bu ruj benim çanta rujum. Herşeyle sürülüyor. Dudak rengimden bir iki ton daha koyu. Alıp stoklanası, sevilesi ,öpülesi bir ruj.


Sonuç olarak bu rujlara verdiğim her kuruşa değdi. Özelliklede 07 numara. 01 beyaz tenlilerde mükemmel duracaktır.  Örneğin benden daha beyaz tenli olan A.'da çok güzel durunca ona da bir tane almıştım. Fiyatı 15-20 TL civarıydı diye hatırlıyorum. Alıp çantanıza bir tane atın derim. Fazla ruj göz çıkarmaz.

C.

0 yorum:

Yorum Gönder


up