Rimmel - 700 Block Your Green


Oje işinin ustasıyım, Rimmel ojelerin hastasıyım diyerekten ilk postuma girmek istiyorum. Rimmel markası Watson's lara geldiğinden beri markanın sadık bir kullanıcısıyım. Ojelerine ise ayrı bir hayranlık duyuyorum.
Rimmel bir ingiliz markası. En sıradışı renklere sahip ojelerimi şuana kadar  hep Rimmel'den aldım. Rimmel ojeleri diğer ojelerden ayıran  en büyük özellik ojelerin geniş fırçası. Bu fırça ojelerin kolay ve düzgün sürülmesini sağlıyor.Yukarıda görmüş olduğunuz oje Rimmelin en son  çıkan renklerinden "Block Yor Green"


İlk gördüğümde kendisine çok yüz vermemiştim."Amaaan petrol mavisimi yeşiimi ne idüğü belirsiz o renkten şimdi de Rimmel çıkarmış." demiştim. Bu rengin benzerlerine renkli oje modası geldiğinden beri raflarda o kadar çok rastladım ki. Ama Block Your Green kalbimi çalmaya kararlıydı. Watsona her gidişimde bana raflardan göz kırpıp, ıslık çalıyor. "Tırnaklarını boyamak istiyorum bebeğim" diyip kur yapıyordu.
Birgün bu ayartmalarına dayanamayıp onu yakından tanımya karar verdim. Elime alınca "Bunda bir değişiklik var sanki ya" diye düşündüm sonunda sepetime koyup evimin ojesi, ojelerimin bacısı yaptım. Onu bu rekabetçi raf hayattından kurtardım.



Block Your Green fotoğraflarda gördüğünüzden biraz daha koyu ve biraz daha zümrütümsü bir yeşil. Hem mavi  hem yeşil tonlarını yakalıyor. İçinde belli belirsiz simler var. Uzaktan bakınca görünmüyorlar ama siz ta derinlerde bir yerlerde o simlerin orada olduğunu biliyorsunuz.İki kat sürmek yeterli oluyor. Bir gün sonra uçlardan çıkıp asabınızı da bozmuyor.Ojenin tek bir dezavantajı var oda tırnakları boyaması. Bunu bir Rimmel ojede ilk kez yaşadım. Ojeyi çıkarınca tırnaklarımda yeşil oje izi kaldı. Eğer ojeyi sürmeden önce bir kat şeffaf cila sürerseniz bu problemden de kurtulmuş olursunuz



Kısacası Block Your Greeni fotoğraflarıyla yargılamayın ve yakından tanıyın. Eminim tanıyınca seveceksiniz.Fiyatı 4.00 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Bence oje için uygun bir fiyat.

 Aşağıda görmüş olduğunuz benim oje çekmecem.Yakında sizi o güzellerle de tanıştırıcağım. Onlarıda sevip benimseyeceğinize evinizin ojesi yapacağınıza inanıyorum.





2 yorum:

banu.isik dedi ki...

ya bunun rengine bayıldım ama çıkardığımda tırnaklarım sarımsı yeşilimsi oldu sende de olmuş, nefret ettim öyle olunca :(
http://ojelerimiseviyorum.blogspot.com/

Jeren dedi ki...

Golden Rose'un 151 'i de aynı renk hatta ben onu bundan çok sevdim diyebilirim.onu bulunca bunu arkadaşıma verdim :)

Yorum Gönder


up