Essence - Şeffaf Pudra



Essence markası Gratislere geldiğinden beri bütün mal varlığımı Essence ürünlerini denemeye harcıyorum. Ojelerine ruhumu çoktan satmıştım zaten. Ojelerinden çok memnun kalınca diğer ürünlerinide denemeye karar verdim. İşte Essence Fix & Matte Translucent Loose Powder'la o karar anlarımdan birinde tanıştık. Ben Essence standını mıncıklarken elime bu ürün geçti. "Şeffaf Pudra ne olaki? Alıpta Kral Çıplak modunda gezinmeyeyim." dedim. Ben bilmiyorsam kesin A. biliyordur deyip en yakın arkadaşımı aradım. Kendisinin bana cevabı tam olarak şöyleydi.

"Böreğim Şeffaf pudra normal pudradan çok daha hafif bir pudra. Renk vermiyor yüzünde kullandığın diğer ürünlerin rengini sabitliyor. Hani o göz altında yığılmalar, katman katman olmalar varya işte onları engelliyor.Bunu yaparken de ağır bir görünüm oluşturmuyor"




A.nın aydınlatıcı açıklamasından sonra işte aradığım bu dedim. Kapıp eve getirdim. Ben çok pudra kullanan biri değilim. Cildime pek gerekmiyor. Birde hiçbir zaman tonunu tutturamıyorum hep tenime koyu kalıyor. Şuana kadar Dior ve MAC ve Rimmel pudra kullandım ama hiçbiriyle çok düzenli bir ilişkim olmadı. Pudrayı sadece kapatıcımın göz altımda yığılmasını engellemek için kullanıyordum. Şimdi Makyaj işinden anlayanlar
" EEee onun için aydınlatıcılar var" diyecek. İki tane de aydınlatıcım var onlardanda pek elektrik alamadım. Neyse konumuza dönelim.


Eve gelip pudranın kapağını açınca hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur. Bana o eski bebe pudralarını anımsattı biraz. Aklımdan "Lan mal gibi gidip bebe pudrasına para mı verik aceba?" diye geçirdim. Pudranın bir fırçası yada ponponu yok. Kendi pudra fırçanız veya ponponunuzla süreceksiniz. Pide toz halinde olduğu için her yere dökülme gibi bir dezavantajı var. Elbisenize dökülmesi sabah sabah sinir krizi geçirmenize sebep olabiliyor. Öyle silincede çıkmıyor meret.


Sürülünce yüzünüzde gerçekten hafif bir katman oluşturuyor. Öyle pudra gibi ağırlık yapmıyor ve hoş bir matlık veriyor. Ama benim cilt rengimi sabitlemek yerine hafif koyulaştırdı. Kısacası pudralardan çektiğimi bundanda çektim. Birde ambalajından pek beğenmiyorum. Çok adi görünüyor. Neyse kısacası hafif , matlaştırıcı ucuz bir pudra isteyenler için ideal ama çok şey beklememek lazım. Bir daha alacağımı sanmıyorum.  Fiyatı 10 TL civarı birşeydi.Öyle bir pudra işte..

C.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdi bu pudrayı tavsiye etmez misin? cildimde sivilceler ve izler var fondotenle kapattıktan sonra bunu kullanmayı dusunmustum. arastırdım bırazda kotu yorumlar gormedım,almalı mıyım sence?

Jeren dedi ki...

Şöyle diyeyim cilt rengini olduğundan biraz koyu göstermesi senin için sorun değilse alabilirsin. Eğer fondöten'in açık renkse dengeleyebilir. Ben aldığımdan beri çok kullanmadım cilt rengimi koyultması hoşuma gitmedi.Ama şimdi yenilenmiş belki yeni versiyonu daha iyidir. Bu fiyata başka şeffaf pudra satıldığını da sanmıyorum :) Dene istersen

Yorum Gönder


up