Top Coat Savaşları - Seche Vite Top Coat


Top Coat savaşlarının galibini ilan ediyorum! Seche Vite Top Coat! *Şak şak şak şak* İnanın bana alkış efekti yaptığım kadar var. O benim bidanem! O benim can kurtaranım! O benim canısım!Tamam kırolaşmaya başlamadan konuya gireyim.


Efendim öncelikle "top coat ne ola ki ?" diyenler için top coat'u bir açıklayayım. Top Coat diye ağzımı büze büze söylediğim şey aslında bildiğiniz tırnak cilası. Hani şeffaf olur, ojenin üstüne sürersiniz parlasın diye ahanda o. En azından Top Coat'un atası öyle birşey. Top coatlar ojenin parlak ve kalıcı olmasını sağlayan şeffaf ojeler. Bir kısmı parlaklık ve kalıcılığın yanında çabuk kurumayı da vaadeder. Peki bu vaadlerini gerçekleştirebilirler mi? Hayırr.

Çabuk kuruyan top coat çıkarmak şu aralar bildiğiniz moda. Bütün firmalar yumurtlar gibi top coat çıkarıyor. Gelin benim denediğim top coatlara bir göz atalım.


Flormar Nail Enamel Dryer (Oje kurutucu sprey): İzninizle burdan kendisine de get! demek istiyorum. Oje kurutucu spreymiş hadi lan ordan! Bunu alın limon kokulu oda spreyi olarak kullanın daha iyi.  Bunu alıyorsunuz tırnağınıza sıkıyorsunuz evet ojenin kurumasını birazcık hızlandırıyor. Tabi bu sırada elinizi eki elinizlen birden piliç çevirmeye dalmışsınızcasına yağlandırıyor ve birazda ojenizi matlaştırıyor. Ayrıca kafam kadar nereye koyacağınızı bilemiyorsunuz. Fiyatı 9 TL civarı. değer mi bence değmez. Geçelim..

Pastel Quick Dry: Al bunu vur Flormara. Pastel bebeğim bilirsin seni severim ama yapma böle. Kurudumu şimdi bu tırnaklar lütfen ama!Tamam kurutma işini biraz hızlandırıyor ama parlaklık falan vereyim hiç yok.Bunun fiyatıda 9 TL civarı. Geçiniz...

Essence Nail Art Express Dry Drops:İşte bu diğerlerine göre daha iyi bir ürün. Ojenizi sürüyor üzerine birkaç damla damlatıyorsunuz 1-2 dakikaya kuruyor. Parlaklık verme gibi bir durumu yok. Üzerine bir kar daha oje sürerseniz ojenin yüzeyi pütürleniyor. Alınabilir. Fiyato 6-7 TL birşeydi.

Essence Quick Dry Top Coat:Tırnağınıza bunu süreceğinize alın beni sürün inanın ojenizi daha çabuk kuruturum. Çabuk kurumayı bırak resmen kuruma süresini uzatıyor. Essencedekilerin bunu yaparken kafasımı iyiydi acaba.? Fiyatı 6-7 TL bişey. Hızla geçiniz.

Sally Hansen Insta Dry: Seche Vite gelene kadar favorim buydu. Ojeyi çok hızlı kurutuyor ve ojeye çok güzel bir parlaklık veriyor. Ama velakin şişenin yarısına gelmeden kuruyor meret! Hayır ucuz birşey olsa alırsın ama 30 TL fiyatı ve 15 TL'si kuruyor.  İki kere aldım ikisinde de kurudu. İçim acıdı.Böğrüm yandı. Seche Vite varken geçiniz.

Seche Vite Top Coat: Gözümün Nuru ! Gönlümün Sultanı. Bir kere fırçası çok kullanışlı tırnağın her yerine ulaşıyor. Sürüyorsunuz ojeniz saniyeler içinde kuruyor.14 ml olduğu için baya uzun gidiyor. Son damlasına kadar kullanabiliyorsunuz. Ojelerinizi elmas gibi parlatıyor. Hafiften kuruyayım diyorsa 2-3 damla Kalyon oje çözücü damlatıyorsunuz canavar gibi oluyor. Tek dez avantayı bazen çok kalın sürdüğünüzde ojenizi biraz geri çekiyor. Tırnağınızın ucunda çok az bir boşluk oluyor ama buda binde bir oluyor. Orjinal Fiyatı Kozmetik sitede 29 TL. Ama Deryanın gitti gidiyor dükkanı DBMS'den 26 TL'ye alabilirsiniz. Ben iki kere aldım iki kere de Derya'dan aldım. O kadar hızlı kargoladı ki Roadrunner ve Speedy Gonzales eline su dökemez.


Kalyon ve Flormarın Kurutucu tırnak cilalarını denemedim çünkü Seche Vite ile aşk yaşıyorum.Alın pişman olmazsınız. Sağlığıma duacı olursunuz.

Ojeleriniz çabuk kurur inşallah!






5 yorum:

Irmak dedi ki...

Şimdi bir itirafta bulunacağım. Bugüne kadar hiç top coat kullanmadım :D Seche Vite iyi, hoş ama alsam mı acaba diye düşündüğümde o paraya oje alırım diyorum :)

Jeren dedi ki...

Haklısın pahalı ama inan parasına değiyor. Ojeyi gece sürdüysen yastık izi yok.Sabah sürdüysen evden çıkana kadar dağılacak diye korkmak yok.Cüzdanı anahtarı tutmaktan çekinmek yok. Zamanım kısa ojem kurumaz derdi yok. Valla ben Seche Vitem bitince oje sürmeye üşeniyorum o derece :)

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

Nyc 'ın turbo dry top coatını dene bana sechenin papucunu dama attırttı ve fiyatıda 5 tl

Jeren dedi ki...

Hadi ya deneyeyim bakalım seche viteden iyiyse duacın olabilirim :)

Adsız dedi ki...

Yazını okuduktan sonra 'Seche Vite Top Coat' ı denemek istedim ve bayıldım desem abartmış olmam teşekkür etmek istedim mutlu günler

Yorum Gönder


up