Instagram Tırnaklarım Canııım Part:3

Instagram Tırnaklarım Canım'ın ilk iki yazısında "Tırnakları bididik olan genç kızın nail artla imtihanı" adlı çalışmaları gördünüz. Bu yazıda nail art'a hafiften ustalaşmaya başladığım manükürleri göreceksiniz. Part 4 ve 5 'de Nirvana'ya ulaşmış olurum artık.




 Kar tanesi taneside seviyom bi tanesi tırnakları

 Bendeniz kar tanesi hastası bir insanım. Kasım sonunda doğmama rağmen kendimi hep kış doğumlu bir insan olarak görmüşümdür. O yüzden kartanelerinin hep benim için özel bir yeri vardır. (O kartanesi modası çıkmadan önce ben kartanesi seviodum taaam mıa?) Bu sebeptendir ki daha fırçayı düz tutmayı bilmezken bu nail artı yapmaya giriştim.


Kullanılan Ojeler
-Pastel 123 (Koyu Mavimsi Sedefli Oje)
-Golden Rose Nail Art Ojesi 101
-China Glaze-Fairy Dust (Işıltılı Top Coat)
-Seche Vite Top Coat

Nasıl oldu da oldu ?
Önce Pastel 123'ü  iki kat sürüp kurumasını bekledim. Sonra Golden Rose Nail Art ojesiyle şurada öğrendiğim gibi kar taneleri çizdim. Boş kalan alanlara aynı ojeyle nokta koydum. Biraz kururmasını bekleyip bir kat China Glaze Fairy Dust sürdüm.En son Seche Vite Top Coat sürüp manikürü tamamladım.
Bu arada China Glaze'in Fairy Dust ojesinden bahsetmek istiyorum. Fairy Dust içinde minicik holografik simler barındıran bir oje.Herşeyin üstüne sürülerbiliyor ve sürüldüğü herşeyi mükemmel hale getiriyor.En çok kullandığım ojelerden biri diyebilirim.





Kurabiye Adam Tırnakları
Kurabiye adam tırnakları fikri aklıma kurabiye adam desenli kazağımdan geldi. Kendisi en çok beğenilen nail artlarımda biridir.Birde düzgün sürebilseymişim şaheser yaratcakmışım. Louvre'da sergilenecek seviyede birşey çıkacakmış ortaya ama kısmet.

Kullandığım Ojeler
-Flormar 413 (Kahverengi)
-Essence Stuck on You (Koyu Gri)- Gratis
-Flormar 310 (Beyaz)
-Nail Art Fırçaları
-Beyaz Nail Art Bandı
-Kırmızı Yeşil Simler
-Seche Vite Top Coat

Nasıl Oldu da Oldu?

Önce baş parmağıma Essence Stuck on you adlı koyu gri ojeyi sürdüm.Sonra diğer dört parmağıma Flormar 413'ü sürdüm. Aslında kurabiye adam daha sıcak bir kahverengi istiyor ama elimin altında bu olduğundan ben bunu kullandım.Ojeler kuruyunca baş parmağıma nail art fırçasıyla kurabiye adam çizdim. Nail art fırçalarına,simlere ve bantlara gelince ben hepsini Born Pretty Store sitesinden aldım fiyatları çok uygun. Bir ay gibi bir sürede geldi ama eksiksiz geldi.Yurtdışından alışveriş yapmaya çekinenler Dbms'in gitti gidiyor dükkanından aynı ürünleri temin edebilirler.Kurabiye adamın kafasını iri bir makyaj fırçamın arka kısmını boyaya batırarark yaptım. Vücudunu ise diğer fırçalarla yaptım.Kuruyunca ince bir fırça ve Flormar 310 ile göz ve ağız çizdim. Sonra Beyaz Nail Art bantıyla el ve ayaklarının ayrılma yerlerini ve diğer tırnaklardaki paralel çizgileri yaptım.Siz aynısını fırça ve ojeyle de yapabilirsiniz.En son yeşil ve kırmızı simleri kurabiye adamın üstüne düğme olarak , diğer tırnaklara da süs olarak ekledim.En son bir kat top coat sürdüm. Kurabiyeyi yoğurup fırına verseydim muhtemelen daha az uğraşırdım.



İç Rockçımı Çayıra Saldım Tırnakları

Beni tanıyanlar bilirler. Rock sevmem. Seveni de sevmem. Rock barların önünden geçmem. Geçersem de bit atlar diye korkarım. Ama rockçı imajını severim. Rockçı imajı derken saçı 10 metre , kilolu ve üzerine ne idüğü belirsiz grupların ismi basılı t-shirleri giyen bitli abilerden bahsetmiyorum. Şu deri ceket, siyah ve gümüş'ün uyumlu kullanıldığı modanın merdanesinden geçmiş rockçı imajından bahsediyorum. Evet işin imajındayım ne var yani? İşte yalandan rockçı takıldığım günlerden birinde tırnağıma yukarıdaki nail artı yaptım.

Kullanılan Ojeler
-Golden Rose Matte 12 (Siyah)
-China Glaze-Fairy Dust (Işıltılı Top Coat)
-Gümüş Nail Art Bandı
-Gümüş Simler
-Gümüş Zımbalar
-Kalyon Matlaştırıcı Top Coat
-Seche Vite Top Coat 

Nasıl oldu da oldu?
Önce bütün tırnaklarıma Golden Rose 12'i sürdüm sonra baş parmağıma gümüş bantları yapıştırdım. İşaret parmağıma China Glaze Fairy Dust sürdüm.Orta parmağıma gümüş zımbalardan yapıştırdım.Yüzük parmağıma daha mat bir görüntü için bir kat matlaştırıcı siyah oje sürdüm. Serçe parmağıma ise gümüş simlerden yapıştırdım.Sonra yüzük parmağım hariç diğer parmaklarıma Seche Vite Top coat sürüp manikürümü tamamladım.





Instagram Tırnaklarım Canım  Part 4'de görüşmek üzere





0 yorum:

Yorum Gönder


up