Instagram Tırnaklarım Canııım Part:2


Evet instagrama yüklediğim şaheserlerime (!) devam ediyoruz.


Tiffany Tırnakları

O tırnak ekipmanlarını almamın bu işe girmemin suçlusu ahanda yukarıda görmüş olduğunuz manikür! Tiffany Kutularının rengi olan bu rengi aradığım kadar koca aramış olsaydım şimdiye üç çocuk yapmıştım. Peki Bulabildim mi? Evet! Alabildim mi? Hayır!

Eee bacım yukarıdaki ne diyeceksiniz. Yukarıdaki tam Tiffany Mavisi değil. Daha koyu ve yeşile kaçıyor .(Hayır manyak değilim ben). İdeal renk China Glaze'in For Audrey adlı ojesi. Almak hala kısmet olmadı. Ama alıcam! Binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı.Neyse gene konuyu dağıtıyorum.


Kullanılan Ojeler
 -China Glaze-Aquadelic (Turkuaz)
 -Golden Rose Nail Art Ojesi 101 (Beyaz)
 -Seche Vite Top Coat

Nasıl oldu da oldu?
China Glaze Aquadelic'i iki kat sürdüm.Sonra Golden Rose'un ince fırçalı nail art ojesi ile tırnaklarımın ortasından enine bir çizgi geçtim. Yüzük parmağımın ortasından birde boyuna çizgi geçtim.Sonra aynı oje ile kurdele yapmaya çalıştım.Biraz kurumasını bekleyip Seche Vite Top Coat'umu sürdüm. Ve bütün bunları gecenin dördünde yaptım o yüzden de biraz yamuk yumuk oldu.Taşırdım falan. Olsun buda birşeydir.



Ombre Tırnaklar

 Kullanılan Ojeler
 -Golden Rose 204
-Flormar 423
-Rimmel Sweet as Sugar 704 -Watsons
-Makyaj Süngeri -Gratis,Watsons
-Seche Vite Top Coat -(Top Coatsuz birşeye benzemez uyarayım)

Nasıl oldu da oldu?
Ahanda böyle oldu



"One Manicure to Rule Them All!!" Tırnakları
Bu nail artı Nailasaurus  blogunda görmüş ve anında vurulmuştum. Tabi onunkisi benimkini donunda sallar atar. Üşenmedim ve yaptım!

Kullanılan Ojeler
-Essence Twillight Kolleksiyonu-A Piece of Forever 03 (Altın Rengi) -Gratis
-Jazz It Up Nail Art Pen (Siyah) - Gratis
 -Seche Vite Top Coat


Nasıl oldu da oldu?
İlk önce şunu açıyorsunuz. Sonra tırnaklarınızı iki kat Altın rengine boyayıp hafif kurumasını bekliyorsunuz. Ardından elinize Jazz it up'ın fırçalı kısmını alıyorsunuz.Üşenmeden bunu yazıyorsunuz. Kurumasını bekleyip Top Coat geçiyorsunuz


Part 3' de görüşmek üzere




1 yorum:

Unknown dedi ki...

cok guzel olmuslar,bende bir oje manyagiyim ya :-) biz kizlar niye boyleyiz saka bi yana ellerine sagkik harika.
bana da bekleriimmm ♥

Yorum Gönder


up